مجدالدین معلمی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تجدید میثاق کارکنان حوزه هنری با آرمان‌های امام راحل اظهار داشت: آیین غبار روبی مزار شهدا، اکران فیلم‌های سینمایی، نمایش صحنه‌ای و خیابانی در فضای دانشگاه تهران، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع نبرد گروه‌های تکفیری در عراق، نمایشگاه منتخب آثار تجسمی گنجینه هنر انقلاب و همچنین نمایشگاه کتاب انقلاب از مهمترین برنامه های این هفته در حوزه های هنری شهرستان های استان است.
وی با بیان اینکه نمایشگاه حراج آثار هنری برای کمک به سیل زدگان در حال برگزاری است، عنوان کرد: فراخوانی برای همراهی با مردم سیل زده در حوزه هنر تجسمی داده شده تا هنرمندان آثار خود را به عنوان خیریه به این مرکز ارایه کنند تا عواید حاصل از فروش آن به سیل زدگان اختصاص یابد.
معلمی اضافه کرد: این نمایشگاه از امروز تا 30 فروردین‌ماه همه ‌روزه از ساعت 9 الی 18 در گالری‌های خانه، خانه عکاسان و ابوالفضل عالی حوزه هنری ادامه دارد.
وی تقدیر از ۲۶ هنرمند از استان تهران و سایر استان‌های کشور در مراسم افتتاحیه پنجمین هفته هنر انقلاب خبر داد و گفت: این مراسم امروز (سه شنبه) همزمان با سالروز شهادت شهید سید مرتضی آوینی در سالن سوره حوزه هنری در ساعت 17:30 برگزار می شود.
دبیر هنری هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: همچنین 100 آیتم صدثانیه ای موشن گرافی با موضوع هنر متعهد به حقیقت نیز در تلویزیون به نمایش در خواهد آمد.
کارکنان و مدیران حوزه هنری در اولین روز از هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.
20 فروردین سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی در تقویم رسمی کشور به روز هنر انقلاب و از امروز تا 26 فروردین با عنوان هفته هنر انقلاب نامگذاری شده است.
6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.