به گزارش ایرنا، سجاد برنجی روز دوشنبه در حاشیه نشست ساماندهی امور جوانان در جمع خبرنگاران با اشاره به توجه ویژه مقام معظم رهبری به جوانان اظهار داشت: ایشان بر جوان گرایی تاکید و در بیانیه مهم گام دوم، توجه ویژه‌ای به جوانان دارند.
معاون سیاسی، انتظامی فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به این که بیش از 23 دستگاه دولتی متولی امور جوانان هستند خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این جلسات، هم راستا سازی برنامه های ارائه شده توسط دستگاه‌های دولتی شهرستان است.
برنجی اظهار داشت: شورای مشورتی جوانان این شهرستان در اواخر سال 97 تشکیل شد و انتظار داریم جوانان منتخب شهرستان در این شورا برنامه ریزی مناسبی برای هفته جوان داشته باشند.
وی بر مستند سازی فعالیت ها و اقدامات انجام شده تاکید کرد و گفت: با ارسال مستندات به استانداری، وزارت ورزش و جوانان و شورای اجتماعی وزارت کشور می توانیم جایگاه و اعتبار مناسبی برای شهرستان کسب کنیم.
برنجی با اشاره به تشکیل شورای 5 تا 7 نفره جوانان روستایی گفت: این شورا با هدف بررسی مسائل جوانان در روستاهای شهرستان به زودی تشکیل خواهد شد.
معاون سیاسی انتظامی شهرستان پردیس با تاکید بر اجرای برنامه های شاد و متنوع برای جوانان خاطر نشان کرد: شهرداری های پردیس و بومهن، بخشداری جاجرود و بومهن برای برگزاری جشن اعیاد شعبانیه و هفته جوان به طور مجزا برنامه ریزی کنند.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.