محمد کرم درآبادی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه نیروهای عملیاتی این مرکز با تجهیزات کامل در مناطق سیل زده استان های گلستان، خوزستان و لرستان مشغول امداد رسانی هستند اعلام کرد: بیش از 60 دستگاه آمبولانس و 20 دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به این مناطق ارسال شده است.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران ادامه داد: تکنسین های اورژانس تهران در محل مشغول خدمات درمانی به مصدومان هستند و در صورت نیاز این مصدومان به مراکز درمانی منتقل می شوند.
وی خاطرنشان کرد: اعزام این نیروها خللی در خدمت رسانی به شهروندان تهرانی ایجاد نمی کند و تا عادی شدن شرایط نیروهای عملیاتی اورژانس در مناطق سیل زده مشغول امداد رسانی خواهند بود.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران یادآور شد: بسیاری از پزشکان، پرستاران و کارشناسان فوریت های پزشکی شهر تهران نیز اعلام آمادگی کردند که در صورت نیاز به مناطق سیل زده اعزام شوند.
وی تاکید کرد: با تلاش های صورت گرفته مصدومان حادثه سیل در استان گلستان یا درمان شدند و یا تحت درمان در بیمارستان ها هستند اما در مناطق سیل زده استان های خوزستان و لرستان این اقدامات درمانی با توجه به شرایط منطقه همچنان ادامه دارد.
تهرام/7243//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.