به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سروان مجید شریفی کیا در این خصوص گفت: ماموران انتظامی گردان قمر بی هاشم یگان امداد پلیس پایتخت هنگام گشت زنی در محدوده هفت چنار فردی را که در حال باز کردن درب یک دستگاه خودرو سواری پارک شده در کنار خیابان بود، مشاهده کردند.
وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند افزود: او به محض مشاهده ماموران از محل متواری شد اما پس از تعقیب و گریزی به دام افتاد.
فرمانده گردان قمر بنی هاشم (ع) یگان امداد خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 19 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.

** دستگیری سارق حرفه ای خودرو در شهریار
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق حرفه ای خودرو و کشف 18فقره سرقت در شهریار خبر داد.
سرهنگ فردین جوزانی در این خصوص گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان شهریار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری12 اندیشه قرار گرفت .
وی افزود : ماموران با انجام تحقیقات نامحسوس و بررسی دوربین های مداربسته سارق حرفه ای خودرو را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار بیان کرد: متهم در بازجویی های فنی پلیسی به 18فقره سرقت خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کرد.
وی با اشاره به اینکه سارق دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
تهرام/8138//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.