به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران افزود: استان تهران با بهره گیری از امکانات مختلف در حوزه‌های فنی، لجستیکی و تخصصی به عنوان استان معین مامور یاری رسانی به هموطنان سیل زده در استان خوزستان خواهد بود.
وی با اشاره به وضعیت کنونی مناطق سیل زده در استان خوزستان گفت: این استان متاسفانه اکنون در وضعیت سختی به سر می برد و آب از استان های بالادست و کرخه به صورت سیلاب و طغیان در حال عبور از آن است.
محسنی بندپی خاطرنشان کرد: همین امر سبب شده با تصمیم ستاد مدیریت بحران کشور دستور تخلیه در پنج شهر استان خوزستان صادر و حدود 200 هزار نفر از جمعیت ساکن در این مناطق نیز به خروج از نقاط در معرض تهدید مجبور شوند.
استاندار تهران گفت: بر همین اساس باید نیازسنجی لازم در این مناطق انجام گیرد تا بتوانیم در حوزه های مختلف اعم از اسکان هموطنان، ارائه خدمات به سیل زدگان و مواردی از این دست اقدامات لازم را ترتیب داد و تدارکات مورد نیاز این منطقه نیز تامین شود.
وی تصریح کرد: تاکید ما بر این است که در نحوه تجمیع ارسال و توزیع کمک های اعزامی به مناطق سیل زده نیاز سنجی لازم را در مناطق هدف در دستور کار قرار دهیم.
استاندار تهران تاکید کرد: هیچ دستگاهی نباید بدون هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان هرگونه امکانات در هر زمینه ای را به مناطق سیل زده ارسال کند بلکه باید با مدیریت واحد تمامی امکانات لازم را برای کمک به برادران و خواهران هموطن خود در استان خوزستان بسیج کنیم.
تهرام/3001/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.