انوشیروان محسنی بندپی روز جمعه در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شمیرانات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 9 نقطه از جاده های بخش های این شهرستان آسیب جدی وارد شده، ضمن اینکه محور دربندسر به شمشک باید ظرف 2 روز آینده بازگشایی شود.
وی تصریح کرد: اقدامات لازم برای تعریض پل گردنه کمرخانی نیز باید به سرعت مورد مطالعه و انجام شود، چرا که یکی از مناطق پرخطر و حادثه خیز به شمار می رود.
استاندار تهران با اشاره به عدم لایروبی رودخانه های منتهی به جاجرود گفت: آب منطقه ای هر چه سریعتر رودخانه ها را لایروبی کند و برای این کار نباید منتظر مساعد شدن هوا نباشد.
وی ادامه داد: هم اکنون سطح آب رودخانه ها برای ورود ماشین آلات مناسب است وعملیات لایروبی باید آغاز شود تا در روزهای آتی با بحران مواجه نشویم.
محسنی بندپی تاکید کرد: پیمانکاران باید کیفیت و دقت لازم در پروژه هایی که به آنها محول می شود را لحاظ کنند.
طیبه سیاوشی، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، فرماندار شمیرانات و مسئولان محلی استاندار را در بازدید امروز از بخش رودبار قصران همراهی کردند.
شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستان متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر 600 هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.