به گزارش ایرنا، سرگرد پاسدار سعید تاجیک در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین اظهار داشت: مردم این شهرستان در مواقع بحرانی پیشگام خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند و این مهم در زلزله کرمانشاه و سیل اخیر در مناطق شمالی و جنوبی کشور به نمایش گذاشته شد.
وی افزود: در نخستین روزهای وقوع پدیده سیل در استان گلستان، مردم شهرستان ورامین علاوه بر جمع آوری کمک های انسان دوستانه در این مناطق حضور یافته و تا حد توان مشکل مردم مظلوم این مناطق را برطرف کردند.
تاجیک تصریح کرد: در برخی از این مناطق کمک رسانی بسیار ضعیف است و سیل زدگان برای کمترین مایحتاج زندگی با مشکل مواجه هستند.
وی در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به توطئه دشمنان قسم خورده نظام در صدمه زدن به پایه های نظام گفت: هدف اصلی دشمن، پیاده کردن اهداف و برنامه های غرب در ایران است و دشمن این تهاجم را به شکل هنر و بی بند و باری در جامعه ترویج می دهد.
فرمانده سپاه ناحیه ورامین تأکید کرد: مردم ایران با شناخت کامل از شیوه های نفوذ دشمن در برابر تمامی توطئه ها ایستادگی کرده و نقشه های آنان را نقش بر آب می کند.
وی تصریح کرد: سپاه حافظ انقلاب اسلامی است و نسبت به تهدیدات دشمن در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی بی تفاوت نخواهد ماند.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.