مجید سردآشتیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارتباط مخابراتی مناطق زایگان به فشم، فشم به رودک، رودک به لواسان، امامه به راحت آباد و شمشک به میگون از عصر روز گذشته (چهارشنبه) دچار مشکل شده و در تلاش هستیم تا مشکل قطعی ارتباط مخابراتی تلفن همراه و ثابت در این مناطق را تا پایان امروز برطرف کنیم.
وی تصریح کرد: پس از بارندگی های شدید روز دوشنبه، سیلاب و ریزش کوه، زمین های سست در برخی مناطق بخش رودبار قصران را فرو ریخت و منجر به قطعی ارتباط مخابراتی این منطقه شد.
سرد آشتیانی افزود: سیلاب به زیرساخت های این منطقه آسیب جدی وارد کرده و هم اکنون نیروهای امدادی شرکت گاز، برق و شهرداری در حال بازسازی و ترمیم زیرساخت های این حوزه هستند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران، تگرگ و طغیان رودخانه جاجرود در روز دوشنبه هفته جاری در سطح شهرستان شمیرانات بویژه بخش رودبار قصران متشکل از شهرهای اوشان، فشم، میگون و شمشک منجر به سیلاب، آب گرفتگی، ریزش کوه و بهمن، انسداد جاده ها، رانش زمین و ... شد؛ این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت اما به زیرساخت های شهرستان آسیب جدی وارد کرده است.
شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستان متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر 600 هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
تهرام/9897/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.