به گزارش خبرنگار ایرنا، پیروز حناچی شامگاه دوشنبه در جشن پرچم که به مناسبت 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران در مجموعه گردشگری عباس آباد تهران برگزار شد اعلام کرد: تخمین زده می‌شود تاکنون حدود 80 میلیارد متر مکعب باران باریده است؛ در نقاطی مثل گلستان و شیراز مشکلات و اخبار ناگواری داشتیم، اما در کنار آن این نوید را هم می‌دهیم که کشور از وضعیت حاد خشکسالی در حال خارج شدن است.
وی با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهر تهران که با حضور وزیر کشور برگزار شد، افزود: باید بگویم در شرایط عادی مشکلی در پایتخت نیست، اما اگر بارش شدید در مدت زمانی کوتاه داشته باشیم ممکن است مشکلاتی به وجود آید.
حناچی ادامه داد: شعار ما «تهران، شهری برای همه» بود؛ این یعنی فضاهای عمومی داشته باشیم که همه شهروندان بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
وی با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌ها و دغدغه‌هایی که در سطح شهر تهران داریم، نیازمند منابع مالی زیادی نیست گفت: با همکاری وزارت ارتباطات در محدوده 7 رود دره دارآباد، دربند، درکه، فرحزاد، اوین، کن و وردآورد تهران سامانه پیامک هشدار راه اندازی شد که در مدت 2 دقیقه 350 هزار پیامک ارسال شد.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.