بابک صابونی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام اینکه شرایط بخش رودبار قصران از لواسانات بحرانی تر است ابراز کرد: با وجود مسدود بودن گردنه قوچک (ورودی بخش های لواسانات و رودبار قصران) برخی از شهروندان با اصرار و اعلام لواسان به عنوان مقصد خود از گردنه پایین می آیند و با مراجعه به محور زردبند - فشم منجر به ایجاد ترافیک می شوند.
وی ضمن تاکید بر شرایط نامساعد بخش رودبار قصران افزود: با توجه به طغیان رودخانه جاجرود، سقوط تیر برق ها و قطعی های پیش آمده در برخی از محله ها، حضور و ایجاد ترافیک شهروندان در این محدوده در روند کار نیروهای خدماتی از جمله برق، گاز و ... مشکل به وجود می آید.
صابونی اظهار داشت: با توجه به تعطیلی تمامی مراکز صنفی خدماتی در حاشیه رودخانه ها، خطر ریزش کوه و بهمن در ارتفاعات، ناامنی مسیر به دلیل لغزنده بودن و امکان رانش زمین از شهروندان تقاضا داریم برای گذراندن اوقات فراغت خود امروز (روز طبیعت) به بخش های شمیرانات بویژه رودبار قصران سفر نکنند.
مسئول مدیریت بحران فرمانداری شهرستان شمیرانات گفت: مناطق زایگان، روته، منطقه حسن آباد، حاشیه بلوار ساحلی و بیخ باغ فشم که شب گذشته تخلیه شدند، آب گرفته است.
شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر 600 هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.
این شهرستان با وجود روددره ها، مراکز صنفی خدماتی، پیست های اسکی، تفرجگاه های متعدد، طبیعتی بکر و ... یکی از مقصدهای گردشگری شهروندان بویژه در تعطیلات بشمار می آید.
تهرام/9897//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.