به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ دوم محمد رازقی اعلام کرد: همزمان با روز طبیعت در تهران بزرگ دو محدویت اصلی وجود دارد مورد اول جاده امامزاده داود که به علت بارش‌های چند روز اخیر و رانش زمین، از میدان کوهسار مسدود است.
وی ادامه داد: مورد دوم محدودیت در بخش لواسانات است که از تمام شهروندان و مسافران پایتخت درخواست می‌شود حتی‌المقدور به این محدوده سفر نکند زیرا با توجه به بارندگی احتمال خطر در این محدوده بسیار بالاست؛ لازم به ذکر است که محدودیت اصلی تردد وسایل نقلیه در این منطقه از میدان زربند به سمت فشم است که تمام این مسیر مسدود است.
سرهنگ دوم رازقی خاطرنشان کرد: با توجه به خلوتی معابر شهر تهران و افزایش سرعت وسایل نقلیه از تمامی رانندگان درخواست می‌شود که با سرعت مجاز و مطمئنه به تردد بپردازند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کنند و همچنین از تمامی رانندگان وسایل نقلیه درخواست می‌شود با عوامل پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشند و اگر در جایی محدودیت ترافیکی برقرار شد حتما در جهت مدیریت بهتر امور ترافیکی است.
وی گفت: امروز تردد هر گونه وسایل نقلیه سنگین در تمام معابر پایتخت ممنوع است به جز مواردی که حامل سوخت و موارد ضروری هستند.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.