محمد درجاتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورتی که در برخی راه های ارتباطی این استان انسداد اعلام شده، بر اساس سیاستگذاری های ستاد مدیریت بحران بوده و اتفاقی در آنها رخ نداده است.
وی یادآورشد: در جاده هراز طی شامگاه گذشته ریزش گزارش و تا صبح نیز عملیات پاکسازی انجام شد اما نیروهای پلیس راهور برای پیشگیری از وقوع حادثه این مسیر را مسدود اعلام کرده است.
درجاتی اظهار داشت: در سطح استان، در بالادست و شهرستان شمیران، ریزش سنگ، بارش برف و وقوع بهمن و آبگرفتگی گزارش شده اما هیچ یک منجر به اختلال در تردد یا زندگی عادی مردم نشده است.
سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران گفت: اکنون همه موارد در سطح این استان عادی است و نیروهایی مدیریت بحران نیز در حالت آماده باش بسر می برند.
وی خاطرنشان کرد: آبگرفتگی در رودبارقصران شهرستان شمیرانات گزارش شده است اما به نحوی نیست که تردد را مختل کند یا مشکل ساز شده باشد.
درجاتی ادامه داد: در بخش شمالی استان تهران با راه اندازی سامانه مکان محور مخابرات، با ورود هر خودرو یا شخصی به مکان ها و نقاط تعیین شده، به سرعت پیام های هشدار دهنده و اعلام کننده وضعیت راه های ارتباطی به وی ارسال می شود.
سرپرست مدیریت بحران استانداری تهران گفت: در سطح روستا نیز در صورتی که کوچکترین مشکلی ایجاد شود، دهیاران که به صورت آماده باش هستند موضوع را گزارش می کنند.
از روزهای گذشته اداره کل هواشناسی استان تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که طی روز 12 فروردین، این استان شاهد اوج گیری بارش ها خواهد بود.
تهرام/3001//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.