معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار تهران بر فرهنگ‌‌سازی و نقش رسانه‌ها در ایام نوروز و تاثیر آنها بر کاهش تصادفات جاده‌ای تاکید کرد.

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا و ضمن بازدید از فعالیت ستاد نوروزی و خدمات سفر آزادراه تهران پردیس گفت: با همه‌ آماده‌‌باش‌ها‌ و نظارت‌‌های پلیس‌‌راه در کاهش تصادفات، نقش رسانه‌‌‌ها و فرهنگ‌‌سازی در این زمینه جایگاه ویژه‌‌‌ای دارد و بارها ثابت شده که اثرگذاری آن صدها برابر از فشارهای پلیس است.

وی از آماده‌‌‌باش کامل ستاد بحران و نیروهای امدادی در سطح استان تهران برای مقابله با سیل خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی، توده بارشی جدیدی ظرف دو روز آینده به تهران می‌‌رسد که از این رو لایروبی و سایر اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله و مهار سیل در استان انجام شده است.

معاون استاندار تهران همکاری مردم با مسئولان و نیروهای ستاد بحران را ضروری دانست و تصریح کرد: شهرداری‌‌ها و ستاد بحران در آماده‌‌باش کامل هستند، مردم در این زمینه به مسئولان همکاری‌‌های لازم را خواهند داشت چنانچه در اتفاقات ناگوار اخیر ما شاهد این همکاری دوجانبه از سوی مردم بودیم.

گودرزی فعالیت پلیس‌‌راه شرق استان تهران در کاهش تصادفات جاده‌‌ای در ایام تعطیلات نوروز را بسیار مثبت دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس آمار تعداد تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است‌

وی با اشاره به نزدیک شدن روز طبیعت و هجوم مسافران جاده‌‌ای ابراز داشت: با تمهیدات لازم و همکاری خوب رسانه‌‌ها و اطلاع‌‌رسانی‌‌های به موقع طی این چند روز امیدواریم آمار تصادفات جاده‌‌ای در ایام پایانی تعصیلات در همین حد باقی بماند.

معاون استاندار تهران امروز ضمن بازدید از پلیس‌‌راه شرق استان تهران و ستاد استقبال از مسافران نوروزی نشستی با جانشین پلیس‌‌راه شرق و معاون سیاسی و معاون عمرانی شهرستان پردیس داشت و گزارش اقدامات اخیر ستاد بحران و خدمات نوروزی را بررسی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.