احمد صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از روز قبل با آغاز مجدد بارندگی ها، تمامی مناطق رصد شد و بارش ها به میزانی نبود که مشکلی در پایتخت ایجاد کند.
وی یادآور شد: شهر طی 24 ساعت گذشته وضعیت آرامی را پشت سر گذاشت و گزارشی بابت آبگرفتکی حتی دریافت نشد.
صادقی اظهار داشت: امروز 12 فروردین، شدت بارندگی ها بیشتر و نیازمند تدابیر مضاعف تری است و از سوی دیگر نیز رودخانه ها و رود دره های شهر تهران لحظه به لحظه پر آب تر و رصد می شود.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به تدابیر پیش بینی شده برای روز جاری اشاره کرد و گفت: به تمامی صنوفی که در کنار تفرجگاه های حاشیه رودخانه ها فعالیت می کنند، جلوگیری از اطراق و پارک خودرو تاکید و یادآوری و برای همه ساکنان این مناطق پیامک هشدار ارسال شده است.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به امکان خوبی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم کرده، پیامک های مکان محور برای تمامی ساکنان و فعالان مناطقی که احتمال آبگرفتی و سیلابی شدن رودخانه ها در آن می رود، ارسال شده است.
صادقی تاکید کرد: از 354 محله شهر تهران، حدود 80 محله در مجاورت رود دره ها بودند که برای تمامی اهالی و فعالان آن مناطق پیامک ارسال شد.
**مراقب هستیم آب رودخانه کن وارد ابرگودال نشود
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در خصوص اقدامات انجام شده برای ابر گودال منطقه 18 نیز گفت: نیازمند کنترل بیشتر این منطقه هستیم تا آب رودخانه کن به این گودال نریزد.
وی ادامه داد: این ابرگودال پیش از این معادن برداشت شن و ماسه در منطقه 18 بود که در کنار رودخانه کن واقع شده است و سال ها از آن بهره برداری غیر متعارف و غیر اصولی می شد.
تهرام/3001//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.