به گزارشروز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران،احمد صادقی با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران در روز دوشنبه و احتمال وقوع سیلاب در پایتخت گفت: ستاد مدیریت بحران از روز گذشته به تمامی دستگاه ها از جمله شهرداری تهران آماده باش داده و این وضعیت تا پایان بارندگی ها ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه سطح آب مسیل هایی که در مجاورت اتوبان ها قرار دارند به طور مرتب پایش می شوند، اظهار داشت: در حال حاضر 10 هزار نیروی خدمات شهری شهرداری تهران، 520 تیم جستجو و نجات هلال احمر، 265 واحد گشت زنی و انتظامی و 40 اکیپ سازمان آب در آماده باش صد درصد قرار دارند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحرانتهران ضمن اعلام تعطیلی بوستان نهج البلاغه ادامه داد: روز دو شنبه 12 فروردین تمامی واحدهای صنفی دربند، درکه، فرحزاد و کن تعطیل خواهند بود و اجازه اتراق و پارک خودرو در این نقاط به شهروندان داده نمی شود.
وی عنوان کرد: امشب تا آخر وقت شاهد بارش باران خواهیم بود، اما بارش شدید باران فردا پیش از ظهر آغاز می شود و تا ساعت 20 ادامه خواهد داشت و روز 13 فروردین نیز بارش های به صورت پراکنده در پایتخت خواهیم داشت.
وی از شهروندان خواست تا روز دوشنبه از اتراق و پارک خودروها در کنار رودخانه و مسیل ها خودداری کنند و حتی الامکان از تردد غیرضروری در شهر بپرهیزند.
تهرام/1109/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.