به گزارش ایرنا، حسین کاغذلو روز یکشنبه در دیدار با بخشدار و دهیاران بخش جوادآباد ورامین با اشاره به شعار سال با عنوان' رونق تولید ' اظهار داشت: اقتصاد ورامین با وجود برخورداری از واحدهای متعدد تولیدی بر پایه کشاورزی استوار است و اگر می خواهیم که تولید در شهرستان از رونق برخوردار باشد باید به مناطق روستایی بیشتر توجه کرد.
وی افزود: دولت با اختصاص اعتبارات بی سابقه به مناطق روستایی، گام اساسی در ماندگاری روستانشینان در محل زندگی خود فراهم کرد و حال نوبت این است که با اجرای طرح های تولیدی و اشتغالزا، درآمد روستائیان را نیز افزایش یابد.
فرماندار ورامین تصریح کرد: دولت در سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار به روستاهای شهرستان ورامین اختصاص داد که این مهم توانسته سیمای مناطق روستایی شهرستان را دگرگون و تمامی زیرساخت های مورد نیاز روستانشینان را فرهم کند.
کاغذلو با تأکید بر لزوم حرکت به سمت توسعه فعالیت های اقتصادی در مناطق روستایی گفت: رفع مشکلات اقتصادی کشور در کلان جامعه به سعی و تلاش تمامی مسئولان و مردم در رده های پائین تر نیاز دارد و این مهم جز با همدلی و همراهی تمامی دستگاه ها و ارتباط موثر و سازنده با مردم میسر نمی شود.
وی از دهیاران خواست تمرکز خود را به طرح های اشتغالزای روستایی به ویژه در حوزه صنایع تبدیلی مواد غذایی سوق دهند تا ضمن رونق در تولید و کسب و کار روستایی، فرصت های شغلی پایدار در این مناطق ایجاد شود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.