هادی تمهیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درهنگام وقوع بارندگی شدید و با وجود اجرای طرح های آبخیزداری، حجم زیادی از آب از ارتفاعات 'چهل قز' به سمت جنوب و محور امام رضا(ع) سرازیر می شود که این امر موجب آبگرفتگی معابر اصلی شده به ویژه محور امام رضا(ع) می شود.
وی افزود: در بارندگی هفته گذشته نیز در سه نقطه، آب وارد محور امام رضا(ع) شد که این امر موجب آبگرفتگی معبر اصلی و ایجاد ترافیک در این محور مواصلاتی شد.
فرماندار پاکدشت اظهار داشت: طی روزهای اخیر با حضور معاون امور عمرانی استانداری تهران، تمامی مسیل ها، انهار و مسیرهای عبور آب از ارتفاعات شهرستان پاکدشت با استفاده از بالگرد بازدید شد و مشکلات موجود با همکاری اعضای ستاد بحران پاکدشت برطرف شد.
تمهیدی افزود: مشکل ورود سیلاب به بخشی از محور امام رضا(ع) طی سال های متمادی رخ داده که با همکاری مسئولان ری چاره اندیشی شد.

**مسیرهای ورود آب به شهر فرون آباد مسدود شده است
شهردار شهر فرون آباد نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: در بارندگی شدید هفته گذشته، آب باران پس از عبور از محور امام رضا(ع) وارد مسکن مهر فرون آباد شد که با سرعت عمل دستگاه های اجرایی و شهرداری، این آب تخلیه و از وارد شدن خسارت به این بخش جلوگیری به عمل آمد.
کوروش میرزایی افزود: طی روزهای اخیر با لایروبی انهار و کانال ها و نیز جمع آوری زباله، مسیر عبور سیلاب فرون آباد باز شده است.
وی تأکید کرد: اعضای ستاد بحران شهرداری فرون آباد در آماده باش کامل به سر می برند و در صورت بروز هر گونه آبگرفتگی، به سرعت وارد عمل شده و مشکل را برطرف می کنند.
پاکدشت با 350 هزار نفرجمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.