به گزارش روز یکشنبه اداره کل هواشناسی استان تهران، براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی روز آینده (دوشنبه،) سامانه بارشی جدید در ارتفاعات به شکل بارش برف، گاهی با کولاک برف و مه آلود همراه است.
همچنین در برخی ساعت ها در اکثر مناطق به خصوص نیمه جنوبی استان، وزش باد شدید پیش بینی می شود، از همین رو با توجه به شدت بارش در برخی مناطق شهری(به ویژه شمال شهر) امکان آبگرفتگی معابر عمومی وجود دارد و توصیه می شود به دلیل سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها از اتراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و به دلیل لغزندگی جاده ها و کاهش دید برای عبور از جاده های کوهستانی و برف گیر تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
روز سه شنبه در سطح استان تهران بارش پراکنده و در بخش های شمالی و ارتفاعات در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
همچنین از روز دوشنبه تا سه شنبه کاهش نسبی دما از چهار تا 6 درجه سانتی گراد ددر سطح استان انتظار می رود.
بر اساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی، طی روز یکشنبه گرمترین هوا با 20 درجه سانتی گراد برای ایستگاه ورامین و خنکترین با یک درجه سانتی گراد برای فیروز کوه ثبت می شود.
طی روز دوشنبه بیشترین دما با 18 درجه برای ورامین و سردترین منطقه فیروزکوه و در روز سه شنبه نیز به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق برای ورامین با 19 درجه سانتی گراد و فیروزکوه با منفی هشت درجه پیش بینی می شود.
طی 24 ساعت گذشته نیز فیروزکوه با منفی یک و گردمترین برای چیتگر با 18درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان تهران ثبت شد.
تهرام/3001/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.