فاطمه فرزام روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اقلام و کمک های مردمی به مناطق سیل زده باید بر اساس عدالت و در مناطق مشخص توزیع شود، بنابراین ساماندهی این کمک ها از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد جمع آوری کمک های مردمی شهرستان دماوند به مناطق سیل زده افزود: به منظور مدیریت توزیع اقلام در مناطق سیل زده با محوریت جمعیت هلال احمر شهرستان انجام شود.
فرزام ادامه داد: تا کنون 100 میلیون ریال کمک نقدی و همچنین یک کامیون اقلام مختلف از قبیل انواع بسته های بهداشتی، کنسروجات، آبمیوه و آب معدنی جمع آوری شده است.
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری دماوند نیاز سنجی اقلام را به عنوان مهمترین رکن این موضوع دانست و گفت: اقلامی همچون آب معدنی، بسته های بهداشتی بانوان، مواد شوینده و سپس کنسرو، برنج و روغن از مهمترین اقلام مورد نیاز است.
وی با تاکید بر اینکه کمک ها باید به صورت یکجا و با مجوز هلال احمر و تعیین مبدأ و مقصد ارسال شود، اضافه کرد: تهیه اقلام با حضور نماینده هلال احمر و با نظارت فرمانداری شهرستان انجام می شود.
فرزام تصریح کرد: مردم در صورت تمایل، پرداخت کمک نقدی را به شماره حساب 99999 واریز کرده و فیش واریزی خود را به جمعیت هلال احمر شهرستان ارائه دهند.
وی بیان کرد: پایگاه جوانان هلال احمر واقع در پلیس راه و همچنین یک پایگاه در ساختمان اداری جمعیت هلال احمر آماده جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و نهادهای مختلف است.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.