به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محسن خانچرلی در این خصوص اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر قاچاق سوخت، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپوی سوخت قاچاق در صباشهر شهرستان شهریار شدند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و یک دستگاه کامیون تریلی نفتکش را که در حال خارج شدن از محل دپو سوخت های قاچاق بود را توقیف کردند.
وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از تریلی موفق به کشف 25 هزار لیتر سوخت قاچاق شده و در ادامه به بازرسی از محل دپو سوخت پرداختند.
خانچرلی با اشاره به اینکه در این راستا دو متهم دستگیر شدند گفت: در بازرسی از محل دپو، پنج هزار لیتر سوخت قاچاق نیز در مخزن نگهداری کشف شد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس جرم خود را قبول داشتند، گفت: هر دو متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
وی ضمن تاکید بر عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.