به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تهران، احمد صادقی در جریان بازدید اعضای مجمع نمایندگان استان تهران از ستاد مدیریت بحران پایتخت افزود: تجربه مدیریت یکپارچه شهری نداریم درحالی که از تجربه مدیریت بحران یکپارچه برخوردار هستیم.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه در زمان حوادث سایر دستگاه ها در مرکز فرماندهی ستاد بحران شهر تهران حاضر می‌شوند، گفت: امروز با سایر دستگاه‌ها به ادبیات مشترک رسیده ایم، البته این یک بحث جدید است زیرا مدیریت بحران در تهران سابقه کمتر از 10 سال دارد، درحالی که ما کشوری حادثه‌خیز هستیم و باید تجربیات خود را به دانش تبدیل کنیم.
صادقی با بیان اینکه امروز در شهر تهران جایگاه های مدیریت بحران در سطح نواحی ساخته شده است، عنوان کرد: همچنین برای استان‌های معین نیز مکان هایی را در نظر گرفته ایم تا هنگام حوادث بزرگ در آنجا مستقر شوند.

**5 هزار میلیارد تومان هزینه مدیریت بحران تهران
وی با بیان اینکه مدیریت بحران پایتخت از سال 1381 برعهده شهردار تهران است اظهارداشت: پنج هزار میلیارد تومان براساس بودجه مصوب شورا در بحث مدیریت بحران پایتخت طی 10 سال گذشته هزینه شد.
صادقی در عین حال یکی از مشکلات مدیریت بحران را کمبود منابع به منظور اجرای مصوبات مدیریت بحران عنوان و بیان کرد: دستگاه‌ها همکاری‌های لازم را دارند اما وقتی قرار می شود بر اساس مصوبات مدیریت بحران مقاوم سازی شبکه های زیرساخت انجام شود، اعلام می کنند اعتبارات لازم را در این زمینه ندارند به همین دلیل باید اعتبارات نیز تامین شود.

تهرام/8138/ 1008
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.