به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محسن خانچرلی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان اسلامشهر، اکیپ های ویژه ای از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان پس از چندین روز کار اطلاعاتی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، سرنخ هایی از سارقان حرفه ای به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه متهمان طی هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه 2 سارق را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های فنی انجام شده به 57 فقره سرقت موتورسیکلت، منزل، محتویات خودرو و کیف قاپی در شهرستان اسلامشهر اعتراف کردند، اظهار داشت: سارقان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

**دستگیری سارق حرفه ای منزل با 20 فقره سرقت در شهرستان قدس
فرمانده انتظامی شهرستان قدس در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان قدس، اکیپ های ویژه ای از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
سرهنگ شاهپور فلاحی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی شیوه و شگرد سرقت های انجام گرفته، پس از چندین روز کار اطلاعاتی موفق شدند، سارق منزل را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی متهم را در یک عملیات ویژه پلیسی دستگیر کردند.
فلاحی خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی فنی پلیسی به 20 فقره سرقت منزل در شهرستان قدس اعتراف کرد.
گفتنی است، در همین زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.