به گزارش ایرنا، حسین عباسی روز سه شنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران که در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد اظهار داشت: با توجه به بارش های اخیر، تمامی دستگاه ها موظف به حفظ صد در صدی آمادگی خود برای مقابله با سیل احتمالی می باشند و اعضای شورا باید تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری، مدیریت و اقدامات بهنگام در زمان مواجهه با شرایط بحرانی بیاندیشند.
وی اظهار داشت: خروج مدیران از شهرستان ممنوع بوده و تمامی مرخصی‌ها لغو است؛ مدیران باید تا زمان پایداری شرایط جوی و اعلام شرایط عادی از سوی فرمانداری، در شهرستان حضور داشته باشند.
وی تصریح کرد: با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر لازم است تا تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز از سوی دستگاه های مختلف تأمین و در نقاط حساس و حادثه خیز شهرستان مستقر شود.
عباسی با تأکید بر لزوم توجه به شایعات و پیگیری اخبار از سوی مراجع رسمی تأکید کرد: اطلاع رسانی ها، هشدارها، تذکرات، گزارش‌ها و پیام‌ها فقط از سوی فرماندار به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران صورت می‌گیرد و ادارات از اقدامات فردی در اطلاع رسانی پرهیز کنند.
وی تصریح کرد: با اعلام شرایط عادی و رفع بحران احتمالی، امکانات شهرستان را برای کمک به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال می شود.
فرماندار پیشوا با اشاره به نقش آگاهی بخشی در پیشگیری و مدیریت بحران از اداره مخابرات خواست تا نسبت به اطلاع رسانی از طریق تلفن ثابت و پیامک به شهروندان اقدام کنند.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.