کارشناس مستقر در اداره کل هواشناسی استان تهران روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایستگاه های فرودگاه مهرآباد 18.2 میلی متر، دماوند 38.3 میلی متر، آبعلی 40.8 میلی متر، شمیرانات- اقدسیه 24.8 میلی متر، فرودگاه امام خمینی (ره) 20.1 میلی متر، ژئوفیزیک- تهران 24.6 میلی متر، ورامین22.6 میلی متر، لواسان 28.6 میلی متر، فیروزکوه- امین آباد 28.3 میلی متر ، چیتگر 22.4 میلی متر و شهریار 27 میلی متر بارندگی را به ثبت رسانده است.
وی ادامه داد: ایستگاه مهرآباد با 18.2 میلی متر کمترین میزان بارندگی و ایستگاه آبعلی با 40.8 میلی متر بیشترین میزان بارندگی را طی 48 ساعت گذشته ثبت کرده است.

** استان تهران تا فردا بارانی است
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز تا ظهر فردا با فعالیت سامانه بارشی آسمان استان تهران ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد شدید گاهی (بخصوص ساعات عصر و اوایل شب) با رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ در ارتفاعات مه آلود با بارش باران وبرف گاهی با کولاک برف پیش بینی می شود.
براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی، از ظهر چهارشنبه با خروج سامانه بارشی کاهش ابر خواهیم داشت که در پاره ای نقاط (بخصوص بخشهای جنوبی و غربی) گاهی با وزش باد شدید همراه می باشد و روز پنجشنبه نیز در بعضی ساعات افزایش ابر گاهی با رگبار خفیف باران و باد شدید پیش بینی می شود.
کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه به ترتیب (5 و 13)، (6 و 14) و (5 و 15) درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.
ایستگاه ورامین با 15 درجه و فیروزکوه-امین آباد با منفی یک درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.