به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه با ابلاغ این دستورالعمل اعلام کرد: حضور تمامی فرمانداران شهرداران، بخشداران و دهیاران تا زمان پایداری شرایط جوی استان تهران در شهرستان های محل خدمت الزامی است.
وی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان هایی که در مسیر رودهای فصلی قرار دارند نسبت به بازدید روزانه و مستمر از این اماکن اقدام کنند.
محسنی بندپی اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های تابعه استان تهران نسبت به تشکیل روزانه و منظم جلسات مدیریت بحران و آماده باش کامل اعضای این ستاد اقدام کنند.
استاندار تهران گفت: شهرداران شهرهای تابعه استان تهران موظفند تا با بازدید روزانه و منظم نسبت به جمع آوری آب های سطحی و روان آب های جاری شده در سطح شهرها اقدامات لازم را به عمل آورند.
وی طی این بیانیه تصریح کرد: بعنوان استاندار و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان تهران به اطلاع شهروندان شریف استان تهران می رساند که با وجود تمامی تمهیدات اندیشیده شده از سوی ستاد مدیریت بحران استانداری تهران از تمامی شهروندان تهرانی و عموم هموطنان و مسافرین نوروزی که این استان را بعنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده اند درخواست می شود تا از استقرار در حاشیه رودها جدا خودداری و به اطلاعیه های این ستاد توجه کنند.
تهرام/3001//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.