به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، پیروز حناچی در توئیت خود نوشت: از شهروندان خواهشمندم ضمن رعایت موارد ایمنی، به ویژه رعایت حریم رودخانه ها، همکاری لازم را با خدمتگزاران مجموعه مدیریت شهری داشته باشند.

** آماده باش نیروهای شهرداری تهران به دنبال بارش باران
به گزارش مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، پیروز حناچی شهردار تهران از آماده باش نیروهای خدمات شهری به دنبال بارش باران در پایتخت خبر داد و اظهار کرد: پیرو اعلام گزارشات هواشناسی آمادگی کامل در امتداد روددره های شهر تهران وجود دارد و همکارانم از شب گذشته در شهرداری تهران در حالت آماده باش به سر می برند.
وی با بیان اینکه تمامی مسیل ها کنترل و تلاش شده تا آبگرفتگی جدی در امتداد مسیل های اصلی تهران وجود نداشته باشد به شهروندان تهرانی چند توصیه کرد و گفت: با توجه به بارش های احتمالی که امشب و فردا شب ادامه خواهد داشت از هموطنان می خواهم تا در حریم مناطق دارآباد، درکه، فرحزاد، دربند، دره سولقان و روددره های تهران حضور نداشته باشند و در هنگام بارندگی به علائم هشدار دهنده توجه کنند.
شهردار تهران با اشاره به ارسال اولین اکیپ امدادی توسط آتش نشانی به استان‌های سیل‌زده عنوان کرد: همچنین اکیپ‌های امدادی توسط آتش‌نشانان تهران به استان های گلستان و خراسان شمالی اعزام شده‌اند و البته کمک های دیگری از طریق همکارانم در شهرداری تهران به مناطق سیل زده ارسال شده است.
تهرام/8138//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.