حسین کاغذلو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین به منظور امداد رسانی به مردم سیل زده در استان گلستان از روزهای گذشته تشکیل جلسه داده و نسبت به ارسال کمک های مردمی و شهرستانی و ادوات راهسازی اقدام کرده است.
وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته یک گروه از امدادگران ویژه جستجو در سیلاب با تجهیزات کامل به مناطق سیل زده اعزام شدند.
فرماندار ورامین افزود: علاوه بر این، ستاد مدیریت بحران شهرستان ورامین یک دستگاه لودر، یک دستگاه کامیون، یک دستگاه تریلر و یک کامیون حاوی آب معدنی به مناطق سیل زده استان گلستان ارسال کرده است.
وی ادامه داد: با توجه به نیاز مردم آسیب دیده از سیل به مواد غذایی، پیش از ظهر امروز یکصد آرده 50 کیلوگرمی به استان گلستان ارسال شد تا بخشی از نیاز مردم این مناطق تأمین شود.
بارش شدید باران در روزهای 28و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان را به دنبال داشت.
سرریز آب سدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.