سرهنگ شهرام پورسعادت روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: لباس دوربین دار پلیس همچنین سند خوب و محکمی برای جرائم می باشد چرا که صحت حادثه و صحنه ها و عملیات های مختلف به خوبی نمایان و قابل تشخیص است.
وی افزود: از ویژگی های اصلی این دوربین ها مستندسازی حین اجرای مأموریت است تا مشخص شود پلیس در کجا موفق عمل کرده و احیانا دلیل شکست در مأموریت چه چیزی بوده است.
پورسعادت تصریح کرد: این دوربین ها در اختیار یگان پلیس پیشگیری قرار دارد و مراکز ناظر، برای نظارت عملکرد این دوربین ها به این پلیس مراجعه می کنند.
فرمانده ستاد انتظامی رباط کریم گفت: همچنین در صورتی که پرونده ای نیاز به بررسی این دوربین ها داشته باشد طبق دستور مقام قضایی در اختیار آن ها قرار داده می شود.
وی افزود: در طرح نوروزی 98 چهار کانس نوروزی در شهرستان مستقر و همچنین تمام کلانتری ها و نیروهای پلیس در حالت آماده باش کامل میباشند.
پورسعادت با اشاره به اینکه در ایست و بازرسی ها تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است، گفت: لاین های ورودی و خروجی در شهرستان را باز گذاشته ایم اما بحث چهره زنی و مظنون گیری را به صورت حرفه ای دنبال می کنیم.
تهرام/1109//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.