به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، دلاور بزرگ نیا در بازدید از این ستاد افزود: ارائه خدمات در حوزه گردشگری نوروزی امسال تخصصی تر شده و در سبد گردشگری برای همه طیف های سنی اعم از کودکان، جوانان و حتی سالمندان تورهایی ویژه در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اهمیت گردشگری شهری خاطرنشان کرد: اقدامات به گونه ای تعریف و عملیاتی شده که خدمات دهی صرفا معطوف به شهروندان تهرانی نباشد و در واقع گردشگری شهری به معنای دقیق تحقق یافته است.

** لزوم تشکیل سازمان گردشگری تهران
همچنین شهردار منطقه 5 تهران در بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران اظهار امیدواری کرد که سازمان گردشگری شهر تهران به زودی تشکیل شده و با توجه به تجربیات ستاد، گردشگری در سبد هزینه های خانوارها قرار گیرد.
وی ادامه داد: اقدامات ستاد گردشگری شهرداری تهران برای جذب گردشگر به پایتخت مطلوب است اما کافی نیست و باید تقویت و توسعه یابد.
شهردار منطقه 5 تهران خاطرنشان کرد: در ایام نوروز گردشگری در تهران در قیاس با سایر شهرها ارزانتر است و می توان از فرصت ارائه تخفیفات در موزه ها، اقامت گاه های خاص، هتل ها بریا جذب مسافران و گردشگران بهره برد.
به گزارش ایرنا تورهای نوروزی ستاد گردشگری شهر تهران با عنوان «دور تهران بگردیم» با حداقل 23 و حداکثر 60 هزار تومان برگزار می شود و گردشگران می توانند از 28 اسفند 97 تا 15 فروردین 98 با مراجعه به نشانی http://visit.tehran.ir و تماس با شماره 137 در این تورها ثبت نام کنند.
تهرام/9343/7245//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.