سعید غفوری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تاکید انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در خصوص رفع گره ترافیکی ورودی شهر پردیس، پروژه ساخت ادامه آزاد راه به طول 2 کیلومتر را با جدیت پی گیری می کنیم.
وی با اشاره به موافقت وزارت راه و شهر سازی و بانک مسکن با این طرح خاطر نشان کرد: در انتظار پاسخ شورای پول و اعتبار هستیم و برخی از نمایندگان مجلسه هم پی گیر موضوع هستند.
مدیرعامل شرکت آزاد راه پردیس – تهران در ادامه اظهار داشت: در مسیرساخت ادامه آزاد راه چند دهنه پل و تونل هایی مشابه تونل های فعلی با عبور از کوه‌ها و دره ها ساخته خواهد شد.
غفوری گفت: در ادامه ساخت آزاد راه ، تعریض مسیر جاده ای پلور به سمت آمل نیز توسط وزارت راه و شهر سازی در دست اقدام است.
وی ضمن تشکر ویژه از عیسی کلانتری رئیس اداره محیط زیست کشور، امیراله حقیقی، فرماندار شهرستان پردیس، نویدعباسی،معاون عمرانی فرماندار و عزیز میکائلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس گفت: با مساعدت مسولین یاد شده مجوز ساخت یک مجتمع خدماتی و رفاهی با بهترین امکانات برای مسافران در کیلومتر 15 این اتوبان صادر شده و رانندگان دو جاده قدیم و آزاد راه به این مجتمع دسترسی خواهند داشت.
مدیر عامل شرکت آزاد راه پردیس – تهران گفت: به منظور رفاه کارکنان این شرکت ، ساختمان اداری آزاد راه از جاده مخصوص به محل عوارضی منتقل شده است.
غفوری با اشاره به بهسازی وضعیت روشنایی آزاد راه اظهار داشت: پروژه روشنایی آزاد راه مطالبه بسیاری از شهروندان است، پس از رفع مشکل دو قرار داد مشارکت با مساعدت علیرضا آقاجری دادستان شهرستان پردیس، ساماندهی بیلبوردها و روشنایی آزاد راه را در دست اقدام داریم.
وی تصریح کرد: بخشی از اقلام، تجهیزات و فونداسیون آماده خریداری شده و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ، طی 4 ماه کاری در سه مرحله روشنایی آزاد راه در 23 کیلومتر تامین خواهد شد.
مدیر عامل شرکت آزاد راه تهران- پردیس گفت : به منظور نشاط افزایی در ایام عید نوروز استندهای خوش آمدگویی به مسافران تهیه و استقبال از مسافران با گل بخش دیگری از برنامه های ستاد استقبال از مسافران نوروزی این شرکت است.
غفوری گفت: با توجه به توقف مسافران نورزوی در این عوارضی؛ نمازخانه، سرویس های بهداشتی و روشویی ها بهسازی و آماده بهره برداری هستند.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441/1109//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.