سید علی میر موسوی روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح مذکور که از اول بهمن آغاز شده است تا 16 فروردین ماه با هدف کنترل و جلوگیری از افزایش قیمت ها در دو بخش خدمات ( حمل و نقل درون شهری و برون شهری، هتل ها و مهمانپذیری ها، تورهای مسافرتی، قالیشویی و خشکشویی و ...) و بخش کالا ( پوشاک، قنادی، آجیل و خشکبار، میوه و ...) همه روزه در دو شیفت ادامه خواهد داشت.
این مقام مسئول افزود: از ابتدای طرح تاکنون 219 مورد گزارش مردمی از تخلف واحدهای صنفی شهرستان شمیرانات نیز از طریق سامانه 124 (دریافت انتقادات و پیشنهادات صناف) ثبت و در حال رسیدگی ست.
وی با اشاره به مصوبات ستاد تنظیم بازار شمیرانات بیان داشت: جهت فروش فوق العاده اتحادیه های پوشاک، کیف و کفش، خرازی و مواد غذایی 100 واحد صنفی منتخب و کالاهای خود را 10 تا 15 درصد پائین تر از قیمت فروش عرضه می کنند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شمیرانات اذعان داشت: بر اساس سهمیه شهرستان 250 تن سیب و 250 تن پرتقال به نرخ هر کیلو به ترتیب 7 و 4 هزار تومان در سطح شهر شمیران و بخش های لواسانات و رودبار قصران در حال توزیع می باشد.
میر موسوی تصریح کرد: همچنین 33 تن شکر برای قنادان، 65 تن شکر و 70 تن خانوار و 89 تن گوشت قرمز منجمد نیز برای رستوران داران توزیع می شود.
به گفته وی گوشت و مرغ با نرخ تنظیم بازار در فروشگاه های زنجیره ای شهروند عرضه می گردد.
شهرستان شمیرانات متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر 600 هزار نفر در شمال و شمال تهران واقع شده است.
تهرام/9897//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.