به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدحسن محمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی با شیوه و شگرد مشخص در حوزه استحفاظی شهرستان دماوند، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان دماوند قرار گرفت.
این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه در سطح شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری باند3 نفره سارقان مزبور حین تردد در مناطق ویلایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از دستگیری متهمان و دلالت به یگان با استفاده از شیوه و شگردهای فنی و پلیسی، به 29 فقره سرقت از اماکن خصوصی(ویلا و باغ) و معرفی مالخر و دیگر همدست زندانی خود اعتراف نمودند.
وی ادامه داد: پس از انجام اقدامات قانونی و در یک عملیات غافلگیرانه مالخر دستگیر و مقادیری اموال مسروقه نیز در محل کشف و ضبط گردید.
سرهنگ محمدی بیان داشت: : متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی گردیدند.
این مقام مسئول در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اخبار را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
تهرام/7246//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.