به گزارش ایرنا، تولیت حرم مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در این دیدار بر لزوم توجه و اهتمام دستگاه‌ها نسبت به حل مشکلات شهرستان ری تاکید کرد و گفت: حل مشکلات جنوب پایتخت نیازمند همکاری تمام دستگاه ها است.
آیت الله ری شهری افزود: آلودگی هوا، مشکلات زیست محیطی و فرسودگی ساختمان ها بزرگترین مشکلات این منطقه محسوب می شود که باید با برنامه ریزی دقیق حل شوند.
استاندار تهران نیز در ادامه گفت: مشکلات این منطقه از سوی استانداری تهران رصد شده و بعد از کار کارشناسی در زمان مناسب حل می شوند.
انوشیروان محسنی بندپی افزود: به عنوان نمونه مشکلاتی در عرصه زیست محیطی در شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی خاورمیانه وجود دارد و این شهرک، هیچ الگویی در حوزه مقابله با آلودگی‌های زیست محیطی ندارد.
وی فقدان مدیریت یکپارچه شهری در شهرری را از مشکلات دیگر بیان کرد و گفت: این موضوع در حضور وزیر کشور طرح شده و امیدواریم با ایجاد شهرداری مستقل شاهد توسعه متوازن در این منطقه باشیم.
وی یادآور شد: منابع شهرداری‌ها و ارقام مربوط به ارزش افزوده، اعتبارات در خور توجهی است که می‌توان با ایجاد شهرداری مستقل زمینه توسعه همه جانبه این شهر جنوبی تهران را فراهم کرد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.