به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، محمدرضا دهداری پور اظهارداشت: خیابان کارگر، زیر پل حافظ، خیابان ولیعصر، میرزای شیرازی و خیابان شیخ بهایی از جمله محورهایی است که رنگ آمیزی آنها با استفاده از ظرفیت گروه های دانشجویی هنر در حال انجام است.
وی ادامه داد: به منظور زیباسازی محیط شهری، تخم مرغ های نوروزی در میادین فاطمی، انقلاب، بلوار کشاورز ، خیابان ولیعصر مقابل پارک ساعی و تقاطع فاطمی و مقابل درب اصلی دانشگاه تهران در خیابان انقلاب نصب شده است.
دهداری پور همچنین به طراحی آثار هنری بر روی برخی درختان خشک شده منطقه بخصوص در خیابان ولیعصر اشاره کرد و گفت: از هر ظرفیتی برای زیباسازی شهر بهره برده شده است.
شهردار منطقه شش افزود: المان ها و وسائل بازی و بدنسازی و سرویس های بهداشتی بوستان ها رنگ آمیزی و رفع نقص و نوسازی شده و معایب موجود مرتفع شده اند. فرش های گل بسیار زیبایی در بزرگراههای کردستان و مدرس طراحی و اجرا شده که با استقبال شهروندان مواجه شده است.
شهردار منطقه شش اضافه کرد: امسال منطقه شش با برپایی چهار نوروزگاه و اجرای برنامه های شاد و مفرح میزبان همشهریان و مسافران نوروزی است.
تهرام/9353//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.