به گزارش روز یکشنبه ایرنا از میراث فرهنگی استان تهران، شهرام علیمحمدی افزود: استان تهران با داشتن بیش از 2100 دفتر خدمات مسافرتی بیشترین اجرای تورهای نوروزی را دارد.
وی ادامه داد: با طرح های نظارتی که پیش از آغاز سفرهای نوروی صورت گرفت و انتظار می رود سال 98 با کاهش شکایات مسافران روبرو باشیم.
علیمحمدی تصریح کرد: رسیدگی به شکایات با حضور کارشناسان خبره معاونت گردشگری و نمایندگان بخش خصوصی انجام و تمام تلاش معاونت گردشگری استان این است تا با رعایت قوانین و استاندارهای تعریف شده خاطرات خوبی را برای گردشگران ثبت کند.
معاون گردشگری استان تهران افزود: برخورد قهری با دفاتر خدمات مسافرتی اولین و تنها اقدام کمیسیون رسیدگی به شکایات نیست تاکید کرد: تلاش کارشناسان این کمیسیون بر حل و فصل دعاوی بین مسافر و دفاتر خدمات مسافرتی است چون تعلیق هر دفتر خدمات مسافرتی تعطیلی یک بنگاه اقتصادی کوچک با حدود 10 کارمند است.
وی خاطر نشان کرد: کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری به نشانی خیابان کریم خان زند – خیابان استاد نجات الهی جنوبی نبش خیابان ارشد در تمام ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران است.
به گفته علیمحمدی همچنین سامانه 09629 و شماره تلفن 021-88934844 الی 5 آماده پاسخگویی به هموطنان است.
طرح خدمات سفر نوروزی از 25 اسفند تا 17 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.