به گزارش ایرنا، رحیم سلیمانی راد روز شنبه در آئین تجلیل از شهرداران ادوار مختلف پیشوا که در سالن همایش های مرکز علمی کاربردی شهرداری این شهر برگزار شد اظهار داشت:حلقه مفقوده توسعه اکثر شهرهای استان تهران، عدم مشارکت جویی و مشارکت پذیری شهروندان در تمامی بخش ها است و بخش اعظمی از هم گسیختگی در این مناطق، به دلیل همین عدم مشارکت است.
وی افزود: عدم مشارکت مردم نه فقط در حوزه اجتماعی، فرهنگی و خدماتی که در بخش های مختلف سرمایه گذاری که درآمد زایی خوبی را برای شهرها به همراه دارد مشاهده می شود.
وی تصریح کرد: شعار شهر ما خانه ما باید به باوری برای تمامی افراد جامعه تبدیل شود، هر گاه به این نقطه از باور عمومی دست پیدا کردیم که همان نظم و آراستگی که در خانه ها جاری است، در شهر نیز باید مورد توجه قرار گیرد، آن زمان است که از کنار هم زیستن لذت می بریم و با یکدیگر مهربان خواهیم ماند و در این صورت است که شهر توسعه یافته شده و منطقه ای مناسب برای زیست خواهد بود.
سلیمانی راد اظهار داشت: خدماتی نظیر آسفالت، جدول کشی، احداث خیابان و فضای سبز مناسب، پله اول توسعه یافتگی شهر است، توسعه واقعی شهر زمانی محقق می شود که تعالی شأن انسان در آن مورد توجه قرار گیرد.
وی تأکید کرد: شهری که در آن تعالی انسان مورد توجه قرار گیرد، بی شک در آن انسان ها از کنار هم زیستن لذت می برند، خداجو می شوند، عدالت و انصاف در آن رعایت می شود و خود مردم شهر را آباد خواهند کرد.
مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری تهران با تقدیر از برگزاری همایش تجلیل از شهرداران ادوار شهر پیشوا گفت : مردم جامعه ای که قدردان زحمات مسئولان هستند، به مدیران و خادمان ملت این امید را می دهند که تلاش و همت آنان برای دست یابی به هدف تعالی جامعه بی اثر نیست و زحمات آنان از سوی مردم دیده می شود.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.