علیرضا نورالهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مبحث امور مالیاتی باید ساز و کاری مناسب نظیر انعطاف در محاسبه مالیاتی و تقسیط های بیشتر برای مودیان صنعتگر و تولید کننده در این شهرستان داشته باشیم.
وی افزود: عدالت مالیاتی با تشخیص قانونمند و محاسبه بر اساس مستندات در وصول برقرار خواهد شد، و بر این اساس دریافت مالیات با توجه به شرایط اقتصادی تولیدکنندگان را در دستور کار خود قرار دادیم.
معاون مدیر کل اداره امور مالیاتی شرق استان تهران در ادامه با اشاره به شرایط نامساعد اقتصادی در کشور اظهار داشت: مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی به دلیل تحریم های ظالمانه بسیار زیاد است و تولید کنندگان ما مشکلات زیادی دارند.
نورالهی گفت: بحث اجرای قانون بسیار جدیست و ما قانون را زیر پا نمی گذاریم اما با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی تولید کنندگان قانون را با انعطاف بیشتری اجرا می کنیم تا مودیان اقتصادی و تولید کنندگان به کار ادامه بدهند.
وی افزود: ادامه کار واحدهای تولیدی در این شرایط سخت اقتصادی شبیه معجزه است و تسهیل شرایط در پرداخت مالیات برای تولید کنندگان، راهکاری برای ادامه کار و جلوگیری از ورشکستگی آنها است.
معاون مدیر کل اداره امور مالیاتی شرق استان تهران تصریح کرد: همدلی و همراهی بین مردم و مسئولین تنها راه گذر از این شرایط سخت اقتصادی برای رسیدن به اقتصادی شکوفا است.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت و ' 5لکه صنعتی ' در مناطق خرمدشت ، تپه سیف، سیاه سنگ، سیا بند و بومهن در شرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.