محمد عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 762 تن پرتقال با قیمت مصوب هر کیلوگرم 42 هزار ریال و 302 تن سیب درختی با قیمت مصوب هر کیلوگرم 70 هزار 500 هزار ریال در غرفه های عرضه مستقیم کالا در سطح شهرستان توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه توزیع میوه شب عید از امروز (25 اسفند ماه) آغاز و تا 15 فرودین ماه ادامه دارد، عنوان کرد: 16 غرفه توزیع میوه در سطح شهرری ، 6 غرفه در بخش های مختلف شهرستان و میادین میوه تره بار محله دولت آباد و شهید غیبی وظیفه توزیع میوه را بر عهده دارند.
عباسی با بیان اینکه ذخیره میوه شب عید همه ساله از دیماه آغاز می‌شود، ادامه داد: ذخیره سازی این مقدار میوه براساس نیازسنجی های انجام شده در دستور کار قرار گرفته و در صورت نیاز افزایش خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه نظارت بر توزیع میوه شب عید در غرفه ها و میادین میوه و تره بار بر عهده اداره تعزیزات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و تعاون روستایی است، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف، جهت پیگیری و شکایت به این ادارات مراجعه کنند.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر از مهمترین شهرستان های استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.