به گزارش ایرنا، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به سفر رئیس جمهوری به عراق اظهار داشت: تفاهم نامه هایی در زمینه نفت، بهداشت، تجارت، حمل و نقل ریلی و تسهیل صدور روادید برای تجار و سرمایه ‌گذاران بین دو کشور منعقد شده است.
وی با بیان اینکه توجه به ظرفیت روابط با همسایگان مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و عمل به سیاست اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: مراوده با عراق، افغانستان و سوریه به منزله توسعه اقتصادی کشور ما است.
خطیب جمعه دماوند تصریح کرد: موفقیت حاصل از روابط ایران و عراق مدیون فرهنگ ایثار و مقاومت شهدا است.
وی با اشاره به دریافت نشان 'ذوالفقار' سردار قاسم سلیمانی اضافه کرد: فهم عمیق سردار سلیمانی از مسائل منطقه ای و داخلی او را لایق دریافت این نشان کرد و ذوالفقار صرفا به معنای برندگی نیست بلکه به معنای تشخیص درست دوست و دشمن است.
امام جمعه دماوند با بیان اینکه کمک به محرومان، کلید بهشت و لذت بخش ترین عمل انسانی است، اظهار داشت: فاصله طبقاتی در هر نظامی به ویژه نظام اسلامی ناپسند است و می بایست سران سه قوه به منظور رفع آن تلاش کنند.
وی افزود: در این شرایط اقتصادی که تورم و گرانی قدرت خرید مردم را کم کرده، کسبه و تشکل های خودجوش وظیفه خود را در کمک به دیگران انجام دهند.
تهرام/7246/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.