به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، زینب نصیری در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با اشاره به اینکه آرامش اولین شرط روان سالم است، اظهارداشت: متاسفانه در کشور ما اختلالات روانی یک انگ محسوب می شود و قصد داریم با راه اندازی پویش سلامت روان این انگ از بیماران برداشته شود.
وی با بیان اینکه این پویش از اواخر اردیبهشت 98 آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، افزود: این طرح در چند مرحله اجرا و به منظور اجرای بهتر از تمام ظرفیت شهرداری و 352 سرای محله استفاده خواهیم کرد.
مدیرکل سلامت شهرداری تهران با اشاره به اجرای این پویش با همکاری 17 ارگان و نهاد علمی گفت: از جمله این نهادها می توان به انجمن روانپزشکی ایران، انجمن روانکاوی ایران، انجمن علمی روانشناسی، دانشگاه علامه، دانشگاه تهران، دانشگاه بهزیستی، وزارت بهداشت و قوه قضایه اشاره کرد.
نصیری درباره ویژگی های چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی اظهارداشت: یکی از ویژگی های این نمایشگاه حضور برندهای شناسنامه دار در کنار زنان سرپرست خانوار است.
وی گفت: از نکات جالب دیگر این نمایشگاه حضور غرفه دارانی از برخی از استان های کشور است که فضای خاصی را در نمایشگاه ایجاد کرده است.
نصیری با بیان اینکه 90 درصد مخاطبان برنامه های شهرداری تهران زنان هستند، افزود: اداره کل بانوان توجه جدی به زیرساخت های بانوان دارد و قطعا هر چقدر تعامل دو سویه بین دو اداره قوی تر شود، خدمات بهتری به بانوان ارائه خواهد شد.
چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی تا 24 اسفند از ساعت 10 تا 21 در بوستان گفت و گو در حال برگزاری است.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.