قاسم ملیحی روز چهارشنبه به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید و شهادت در کشورمان هیچگاه تاریخ انقضاء ندارد زیرا جوانان کشور جان خود را برای این مرز و بوم فدا کردند که این موضوع از ارزش بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، بیش از 50 یادواره شهدا در طول سال در دماوند برگزار می شود، افزود: 55 گلزار شهدا در سطح شهرستان وجود دارد که تا کنون 54 گلزار شهدا ساماندهی و صرفا یک گلزار محله درویش باقی مانده است.
این مقام مسئول ادامه داد: شهرستان دماوند دارای 313 شهید، 700 جانباز و 58 آزاده است که در حوزه های مختلف از جمله فرهنگی، بهداشتی و آموزشی خدمات ارائه می شود.
ملیحی بیان کرد: پیگیری امور آموزشی دانش آموزان، دانشجویان و پرداخت 100 درصدی شهریه آنان از دیگر فعالیت های فرهنگی و آموزشی این نهاد است.
وی با اشاره به خدمات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: پرداخت ماهیانه 900 میلیون تومان حقوق به خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین پرداخت سالیانه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شهریه فرزندان دانشجو خانواده شهدا و ایثارگران از دیگر اقداماتی است که در سال جاری صورت گرفت.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.