به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، سرهنگ غلامرضا حسنوند در آخرین جلسه شورای اداری سال 97 ضمن تبریک اعیاد پیش رو اظهار داشت: افزایش تعداد تماس های مردم با نیروی انتظامی نشان از افزایش اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.
وی افزود: در حوزه کشفیات کالای قاچاق ، شاهد رشد 200 درصدی طی 11 ماه گذشته بودیم و در بحث دستگیری سارقان، جمع آوری معتادان متجاهر، جمع آوری اتباع بیگانه، کشف سلاح و کشف مواد مخدر آمار افزایشی داشتیم.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس گفت: روسای ادارات توجه داشته باشند؛ با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شروع تعطیلات نوروز، نصب دوربین مدار بسته و تعیین نگهبان در ادارات الزامی است و به منظور کاهش تخلفات، نصب دوربین پلاک خوان در ورودی شهرها در اولین فرصت توسط شهرداری ها اجرایی شود.
حسنوند با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پیشگیری از سرقت به ادارات اظهار داشت: سهم هر یک از ادارات در پیشگیری از سرقت در این دستورالعمل تعیین و ارسال شده است و روسای بانک‌ها در ایام تعطیلات هنگام جابجاکردن پول در خودپردازهای سطح شهر با نیروی انتظامی هماهنگ باشند.
وی افزود: به دلیل تردد کارتن خواب‌ها و متکدیان در مسیر اتوبان تهران- پردیس و جاده قدیم شاهد تصادفات جاده ای هستیم با جمع آوری این افراد آمار تصادفات جاده ای کاهش پیدا خواهد کرد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به حادثه خیز بودن منطقه جاده ای بخش جاجرود خاطر نشان کرد: نصب نرده بلند بر روی نیوجرسی ها به منظور ممانعت از تردد مسافران نقش مهمی در کاهش تصادفات در این محدوده دارد.
حسنوند گفت: در قمستی از خیابان اصلی شهر بومهن مردم از وسط نرده‌ها رد می شوند و تصادفات جرحی زیادی در این منطقه داشتیم، نصب پله برقی هوایی مکانیزه مشکل را برطرف خواهد کرد.
شهرستان پردیس با 250 هزار نفر جمعیت درشرق پایتخت قرار دارد.
تهرام/9441//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.