به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از 2 هزار پدر و مادر شهید در شهرری اظهار داشت: شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده و باید به خون شهدا احترام گذاشت و برای سامان دادن به شرایط اقتصادی جامعه فکری کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب، نابسامانی های اقتصادی را ابزاری برای ملامت شهدا قرار داده اند، افزود: باید مشکلات کنونی جامعه را با تدبیر حل کرد.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: نباید اقتصاد کشور و وضعیت معیشتی مردم زمینه‌ای برای شادی دشمنان و وابستگی شود.
وی بیان کرد: خواسته خانواده شهدا رفع مشکلات مردم به ویژه جوانان و بهبود وضعیت فعلی کشور است تا دشمنان اسلام همانند گذشته خوار و ذلیل شوند.
حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه شهدا دلها را به خدا وصل می کنند، افزود: هیچ وقت از یاد خدا و شهدا غافل نشویم و در ماه رجب بیشتر به یاد شهدا و همراه با آرمان های آنها حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه والدین شهدا باعث افتخار همه مردم و مسئولان هستند، یادآور شد: پدران و مادران شهدا قابل احترام و تقدیر هستند، زیرا آنها برای کشور و ملت ایران اعتبار، عزت و آبرو به ارمغان آوردند.
امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: برخی افراد توفیق حضور حتی یک روز در جنگ و دفاع مقدس را ندارند و در مقابل خانواده هایی نیز چندین شهید را به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کردند.
وی با بیان اینکه شهدا از معرفت بالای دینی و معنوی برخوردار بودند، گفت: جان با ارزش ترین دارایی انسان است که شهدا با تقدیم جان خود در راه دفاع از ارزش‌‌های دینی و انقلابی در برابر دشمنان و توطئه گران مقاومت کردند.
حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه حل مشکلات خانواده شهدا باید در اولویت مسئولان قرار گیرد، یادآور شد: قداست خانواده شهدا در هر مکان و فضایی باید حفظ شود و مسئولان در راستای رفع مشکلات و برآورده کردن نیازها و خواسته های آنها گام بردارند.
وی با بیان اینکه خون شهدا در راه دفاع از حق و عدالت بر زمین ریخته شده است، گفت: شهیدان با چشمان باز و نگرش و بصیرت راه خود را انتخاب کردند و آنها به حقیقت آفرینش خود رسیدند.
وی در پایان به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این بیانیه راهکاری موثر و مفید برای آینده جوانان کشور به شمار می رود و باید تک تک بندهای این بیانیه را سرلوحه قرار دهند.
22 اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.
6003/1970
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.