به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مراسم تست گرم بخش شمالی خط 7 متروی تهران با حضور علی امام‌ ، مدیرعامل این شرکت، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متری تهران و حومه و جمعی از مدیران، مشاوران و پیمانکاران از ایستگاه متروی شهید نواب صفوی تا ایستگاه میدان صنعت برگزار شد.
در تست گرم صورت گرفته سیستم برق رسانی به قطار 7 واگنه و سیستم اتوماتیک حرکت آن در تونل مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد وضعیت خط مطلوب است و آمادگی لازم برای بهره‌برداری وجود دارد.
همچنین در تست سرد این خط که چند ماه پیش با بهره‌گیری از یک واگن و لوکوموتیو انجام شد؛ فاصله لبه سکوهای ایستگاه با بدنه قطار، کنترل گاباری در نقاط مختلف مسیر، صحت نصب ادوات داخل تونل و عدم تداخل آنها با ناوگان عبوری، ارزیابی کلی کیفیت روسازی مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در حاشیه این مراسم گفت: خط 7 هیچ مشکلی ندارد و امروز با سیگنالینگ روشن در خط حرکت کرده‌ایم و تهویه ایستگاه‌ها با حداقل نیازهایی که در سیستم شبیه‌سازی بود، اجرا شده است.
علی امام با اشاره به اینکه سیستم‌های اطفا حریق و محل‌های سبز نصب و راه‌اندازی شده است، گفت: مانور آزمایشی مسیر اضطراری نیز با حضور همکارانمان انجام شد.
به گفته علی امام، بهره‌برداری از سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی و همچنین سیستم مکانیزه کنترل قطار و تجهیزات (سیگنالینگ) با بهترین برند جهانی در اوج تحریم‌ها از فعالیت‌های شاخص انجام شده در فاز دوم بهره‌برداری به شمار می‌آید.
خط 7 مترو تهران بطول 27 کیلومتر و 22 ایستگاه از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلاد و میدان صنعت، به میدان بوستان در سعادت آباد ختم می‌شود.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.