به گزارش روز چهارشنبه اداره کل کمیته امداد استان تهران، حمیدرضا شیران، افزود: علاوه بر برگزاری جشن نیکوکاری (در روزهای پانزدهم، شانزدهم و هفدهم اسفندماه) همچنین جشن گلریزان، شوق دیدار و تامین پوشاک شب عید کودکان نیازمند که توسط ادارات کمیته امداد در سراسر استان برگزار شد.
به گفته وی کمک های مردمی دریافت و در اولین فرصت به دست نیازمندان خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه برگزار شد، ادامه داد: توزیع کمک های مردمی بین نیازمندان آغاز شده و تلاش می کنیم تا پایان سال همه نیازمندان از این کمک ها بهره مند شوند.
مدیر کل کمیته امداد استان تهران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اشاره و بیان کرد: هم اکنون 70 هزار خانوار با جمعیت 130 هزار نفری از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند می شوند.
شیران از حضور چشمگیر مردم در جشن نیکوکاری امسال تشکر کرد و گفت: کمک های مردمی نسبت به آمار اولیه سال گذشته بیش از 41 درصد رشد داشته است.
وی ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان به ویژه تامین پوشاک شب عید کودکان نیازمند افزود: خیران و مردم نوع دوست می‌توانند با استفاده از کد دستوری #0218877 و تلفن ثابت ٧٣55 کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.