فرنوش نوبخت عصر دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به ترافیک روز‌های پایانی سال و سخت بودن استفاده از خودرو شخصی، شرکت مترو تهران برای عزیمت به بازار و همچنین بهشت زهرا (س) و حرم مطهر امام خمینی (ره) خدمات ویژه ای ارائه می دهد.
وی بیان کرد: در پنج شنبه آخر سال حرکت قطارها به سمت ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) در خط یک مترو تهران در صورت ازدحام و شلوغی ایستگاه ها سرفاصله حرکت قطارها کاهش می یابد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: همچنین در بازگشت شهروندان از ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) و با توجه به ازدحام و شلوغی در ایستگاه خدمات مترو به مردم رایگان خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز با توجه به خرید مردم سرفاصله حرکت قطارها در برخی ایستگاه ها به وِیژه خط یک مترو تهران کاهش یافته و در صورت نیاز این آمادگی وجود دارد که قطارهای فوق العاده به ایستگاه ها افزایش یابد.
به گفته نوبخت، در اسفندماه استقبال شهروندان تهرانی از خطوط مترو تهران نسبت به ماه های گذشته بیشتر شده و بسیاری از شهروندان برای عزیمت به بازار تهران برای خرید نوروزی از ناوگان مترو استفاده می کنند.
وی درباره افزایش ساعات مترو تهران در ایام پایانی سال نیز گفت: بدلیل استقبال مردم خط 5 مترو تهران از تهران به کرج و بالعکس زمان فعالیت این خط از ساعت 21 و 30 دقیقه به 22 و 30 دقیقه افزایش یافت.
نوبخت تاکید کرد: در صورت نیاز و استفاده شهروندان از ناوگان مترو این آمادگی دارد تا در ایام پایانی سال زمان فعالیت مترو در سایر خطوط افزایش یابد.
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.