شاهرخ جهانشاهی در ششمین و آخرین جلسه ساماندهی امور جوانان که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ازدواج یکی از موضوعات اصلی جوانان است و با موضوعاتی از قبیل اشتغال و مسکن ارتباط مستقیم دارد و در تعالیم دینی نیز به این امر تاکید شده است.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند، افزود: باید از پتانسیل بالای جوانان در شهرستان استفاده شود.
جهانشاهی با تاکید بر تقویت زیرساخت های بخش ورزش به ویژه برخی رشته های ورزشی، تصریح کرد: سوق دادن جوانان به سمت ورزش یک امر مهم است زیرا آنان را از بسیاری آسیب ها دور می کند که لازم است اداره ورزش و جوانان برنامه‌ریزی مناسبی در این حوزه داشته باشد.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان دماوند در خصوص راه اندازی خانه جوان در شهرستان بیان کرد: شاخص‌هایی در این خصوص در نظر گرفته شده تا بعد از در اختیار قرار دادن زمین مناسب توسط مسکن و شهرسازی، با معیارهای اداره ورزش این محل احداث شود.
رضا مقدم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در ادامه این جلسه با بیان اینکه این شهرستان از استعدادهای خوبی برخوردار است، بیان کرد: اغلب ارگان ها و نهادها با جوانان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ارتباط هستند و می‌توانند با این نهاد همکاری کنند.
وی با بیان اینکه فضای پیشنهادی توسط شهرداری برای احداث خانه جوان مناسب نیست، افزود: در صورتی که قطعه زمینی به مساحت یک هزار متر در اختیار قرار گیرد، بودجه و اعتبار لازم در این خصوص توسط وزارت ورزش و جوانان تخصیص داده خواهد شد.
تهرام/7246//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.