ولی الله شجاع پوریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود مجموعه های آبی، بوستان ها و مجموعه چند منظوره در سطح پایتخت، سازمان ورزش شهرداری نیز از چند سال پیش اقدامات خوبی برای ترویج شهروندان به ورزش انجام داده است.
وی تاکید کرد: حضور سلبریتی ها و قهرمانان در جمع مردم در تشویق آحاد مختلف به ورزش موثر است و علاوه بر این از تجربیات این افراد می توان نقاط ضعف را برطرف کرده و نشاط و شادابی را برای جامعه به ارمغان آورد.
شجاع پوریان در خصوص هدف گذاری برای ورزش همگانی تا سال 1404 اظهارداشت: تا هفت سال دیگر، نیمی از مردم کشور به ورزش همگانی خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: یکهزار و 100 بوستان برای ورزش زنان و 900 فضای سبز برای مردان در شهر تهران برای ورزش همگانی در نظر گرفته شده است که در 2 نوبت صبح و عصر از این محیط ها استفاده می کنند.
به گفته وی هم اکنون 28 درصد شهروندان تهرانی و 32 درصد از ساکنان شهرستان های استان روزانه در حوزه ورزش همگانی فعالیت دارند.
رئیس هیات ورزش همگانی استان تهران از برگزاری برنامه های «صبح و نشاط » در ایام نوروز نیز خبر داد و گفت: این برنامه روزانه در بیش از 100 بوستان برگزار خواهد شد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.