به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، زهرا بهروزآذر اظهارداشت: جشنواره خلاقیت های هنری زنان با هدف تقویت توانمندی های بانوان محلات و شناسایی استعدادهای هنری آنان در حال اجراست.
وی با اشاره به اینکه زنان دارای معلولیت به عنوان یکی از گروه های هدف در این جشنواره مورد توجه قرار گرفت، افزود: همزمان با برگزاری جشنواره خلاقیت های هنری زنان و نمایشگاه مد و پوشش اسلامی- ایرانی در مناطق 22 گانه، دستاوردهای هنری زنان معلول نیز به نمایش گذاشته شده است.
سرپرست اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با بیان اینکه بیش از 110 نفر توسط مناطق 22 گانه شناسایی و معرفی شدند، گفت: از این میان 40 نفر بر اساس بررسی‌های کمیته داوری انتخاب شدند و در نمایشگاه برج میلاد می‌توانند دستاوردهای هنری خود را به نمایش بگذارند.
بهروزآذر اظهارداشت: دستاوردهای هنری زنان دارای معلولیت در این نمایشگاه شامل نقاشی، منبت کاری، معرق، تابلو فرش، صنایع دستی، زیور آلات، چرم دست دوز، سفال و... است.
وی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان هنرمند معلول برای معرفی توانمندی های این افراد را نقطه عطفی برای تداوم برنامه ها برای معلولان برشمرد و گفت: همزمان با برگزاری جشنواره، نشست های تخصصی در دو موضوع حقوق شهروندی و خانوادگی زنان دارای معلولیت و نقش خلاقیت های هنری، کارآفرینی، بازاریابی و اشتغال پایدار زنان هنرمند دارای معلولیت با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری، مسئولین سازمان بهزیستی و کارآفرینان حوزه معلولین برگزار می شود.
تهرام/7245//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.