به گزارش ایرنا، حجت نظری روز یکشنبه در سیصد و سی و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت:سرپرست جدید برای این سازمان انتخاب شده و در طول کمتر از یک سال شاهد انتخاب سومین سرپرست برای سازمان مربوطه هستیم که این امر نشانگر اموج بی ثباتی و سردرگمی و اعمال سلیقه های متفاوت در سازمان است.
نظری افزود: همچنین شاهد سوء‌مدیریت در گزینش افراد برای پست های مدیریتی هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نسبت به نوع انتخاب افراد و صلاحیت آنها به شهردار تهران تذکر می دهیم در غیر این صورت در خصوص صلاحیت خود شهردار نیز باید در صحن شورا پرسش و تصمیم گیری شود.
به گزارش ایرنا، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران امروز طی حکمی «مجید رباطی» را به عنوان سرپرست جدید سازمان ورزش شهرداری منصوب کرد.
سوم آذرماه امسال «ندا شهرزاد» پس از چندروز جنجال خبری به عنوان سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران معرفی شده بود.
سیدمحمدعلی افشانی شهردار پیشین تهران 27 آبان ماه به علت بازنشستگی این مسئولیت را ترک کرد اما یک شب قبل از آن در حکمی «حسین پیرانی» ر ا به عنوان رئیس سازمان ورزش منصوب کرد که این حکم انتصاب خبرساز بود و برخی اعضای شورا می گفتند افشانی در این شرایط وجاهت قانونی برای انتصاب نداشته است.
به همین علت پیرانی فرصت حضور در سازمان ورزش را پیدا نکرد و به دنبال این جنجال ها، «ولی الله شجاع پوریان» معاون پیشین امور اجتماعی شهرداری تهران روز 30 آبان حکم سرپرستی شهرزاد را صادر کرد.
جوادی یگانه 17 دیماه امسال معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری را از شجاع پوریان تحویل گرفت.
تهرام/8138/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.